Hier kan je de meest gestelde vragen terugvinden. Als jouw vraag er niet tussen staat, neem dan gerust even contact op.

Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen? 
Je kan bij MiniHobby betalen met iDeal, Bancontact en Creditcard. 

Met welke postdienst wordt mijn pakket bezorgd?
MiniHobby werkt samen met DHL om het pakket zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Je ontvangt van ons een mail zodra wij het pakket verzenden en van DHL ontvang je een mail wanneer zij weten hoe laat het pakket bij jou bezorgd zal worden.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor orders binnen Nederland en België onder €50 zijn de verzendkosten €5,95. Boven €50 zijn de verzendkosten gratis. Ophalen in onze winkel in Rotterdam is uiteraard altijd kosteloos.

Wat is de levertijd?

Let op: ivm Brexit zijn er helaas vertragingen op dit moment. Lees hier meer over wat dit kan betekenen voor jouw bestelling. 


Als alles van jouw bestelling op voorraad is, dan doen we ons best om je pakket dezelfde werkdag nog te versturen. Meestal wordt je pakketje de volgende dag bij jou bezorgd. Echter wegens de Corona maatregelen kan het voorkomen dat je pakketje iets vertraagd is. Wanneer niet alles van jouw bestelling op voorraad is, dan zal je pakketje verzonden worden zodra alles binnen is.

In bestelling: Wij kunnen 1x per week een bestelling plaatsen bij Games Workshop. Dat doen wij iedere maandag en wij ontvangen diezelfde week nog de levering waarna het meteen jouw kant op komt. Normaal gesproken is de levertijd uiterlijk 7 werkdagen voor producten die wij moeten bestellen. Echter in deze tijden zal dit in de praktijk eerder uiterlijk 9 tot 10 werkdagen zijn. Wanneer een deel van je bestelling tijdelijk niet leverbaar is door Games Workshop, zullen wij het deel dat wel binnen is alvast naar je opsturen. De overige producten krijg je kosteloos nagestuurd zodra deze binnen zijn.

Op dit moment komt het door Corona helaas soms voor dat producten tijdelijk niet op voorraad zijn bij Games Workshop. Wij doen ons best om zo snel mogelijk jouw bestelling te voltooien. Soms kan dit wat langer duren, maar we doen ons best om je zo kort mogelijk te laten wachten. 

Wat als mijn pakket kwijtraakt?
Als er onverhoopt iets gebeurd met jouw pakket, neem dan contact met ons op. Wij zullen dan een onderzoek starten samen met DHL. Als je pakket niet meer gevonden wordt, of het duurt te lang, dan versturen we je pakket opnieuw. 

Wat als een product uit mijn bestelling beschadigd is of ontbreekt?
Als er iets beschadigd is geraakt tijdens de verzending, of er ontbreekt iets uit het pakketje, neem dan contact met ons op en wij zullen een vervangend product opsturen.

Wat als een product tijdelijk niet leverbaar is?
Als een product tijdelijk niet leverbaar is, zullen wij uitsturen wat er al wel op voorraad is. Wij wachten niet tot alles op voorraad is, maar doen ons best om jou zo snel mogelijk aan de slag te kunnen laten gaan. Zodra het product weer op voorraad is, krijg je deze direct kosteloos nageleverd. 

Op dit moment komt het door Corona helaas soms voor dat producten tijdelijk niet op voorraad zijn bij Games Workshop. Wij doen ons best om zo snel mogelijk jouw bestelling te voltooien.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Dat is uiteraard geen enkel probleem. Als je iets wilt wijzigen of toevoegen aan je bestelling, kan je hiervoor het beste een mail sturen. Het kan echter voorkomen dat je bestelling al in verwerking is. 

Als je iets wilt toevoegen aan je bestelling, kan je ook een nieuwe bestelling plaatsen. Als er meerdere bestelling tegelijk naar je worden opgestuurd en je hebt meerdere malen verzendkosten betaalt, dan kan je dit uiteraard terugkrijgen. Vaak zien en regelen we dit zelf, maar je kan ook een mail sturen. 

Als je je bestelling wilt annuleren, dan kan je het pakket terugsturen naar ons, zodra wij het pakket in goede orde ontvangen hebben, dan zullen we je geld terugstorten. Meer informatie over retouren hier: Refund Policy.

Je hebt je succesvol aangemeld
Dit e-mail is al geregistreerd