Hier kan je de meest gestelde vragen terugvinden. Als jouw vraag er niet tussen staat, neem dan gerust even contact op met ons, dit kan je doen via klantenservice@minihobby.nl.


Wat is de levertijd?
Als alles van jouw bestelling op voorraad is, dan versturen we jouw bestelling binnen 3 werkdagen.
Als niet alles van jouw bestelling op voorraad is, dan zal je bestelling verstuurd worden wanneer wij alles op voorraad hebt, wat meestal de week erop is. \

Als er onverhoopt iets van je bestelling op nalevering is en je bestelling is na 10 dagen niet verstuurd, dan bieden wij een kosteloze deellevering aan. Je kan van deze service gebruik maken door onze klantenservice een mail te sturen en dan regelen we het voor je.  

Pre-orders mogen wij pas versturen op de release.  

Let op: in het weekend verstuurt PostNL geen zendingen en maandag zijn wij gesloten. Als je bestelling geplaatst is na vrijdagmiddag zal deze dus pas op z’n vroegst dinsdag verstuurd worden. 

Wat als mijn pakket kwijtraakt?
Als er onverhoopt iets gebeurd met jouw pakket, neem dan contact met ons op. Wij zullen dan een onderzoek starten bij PostNL. Als je pakket niet meer gevonden wordt, dan zoeken we samen naar een oplossing waarmee jij tevreden bent.  

Wat als een product uit mijn bestelling beschadigd is of ontbreekt?
Als er iets beschadigd is geraakt tijdens de verzending, of er ontbreekt iets uit het pakketje, neem dan contact met ons op en wij zullen een vervangend product opsturen.

 Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen? 
Je kan bij MiniHobby betalen met iDeal, Bancontact en Creditcard. 

Met welke postdienst wordt mijn pakket bezorgd?
MiniHobby werkt samen met PostNL om het pakket zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Je ontvangt van ons een mail zodra wij het pakket verzenden en van PostNL ontvang je een mail wanneer zij weten hoe laat het pakket bij jou bezorgd zal worden. Via deze mail kan je ook aangeven als je je pakket wilt ophalen bij een servicepunt of op een ander tijdstip wilt laten bezorgen.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor orders binnen Nederland en België onder €75 zijn de verzendkosten €6,95. Boven €75 zijn de verzendkosten gratis. Ophalen in onze winkel in Rotterdam is uiteraard altijd kosteloos.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Dat is uiteraard geen enkel probleem, als je (een deel) van je bestelling wilt annuleren kan je ons het beste een e-mail sturen. Als de bestelling nog niet verwerkt is kunnen we deze wijzigen, echter als deze al naar het magazijn is doorgestuurd voor verzending kan dat helaas niet meer. 

Als je iets wilt toevoegen aan je bestelling, dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen en daarbij kiezen voor "toevoegen aan openstaande bestelling", je betaald dan geen extra verzendkosten en je bestelling worden samengevoegd. 

Als je je bestelling wilt annuleren, dan kan je je bestelling (of een deel ervan) naar ons terugsturen, binnen 14 dagen na ontvangst. Je retour kan je hier aanmelden. 
Zodra wij het pakket in goede orde ontvangen hebben, dan zullen we je geld binnen 14 dagen na ontvangst terugstorten.

Je kan je pakket terugsturen naar:
MiniHobby
Radarstraat 10C
2901AV Capelle aan den Ijssel

Meer informatie over retouren hier: Refund Policy.