Hier kan je de meest gestelde vragen terugvinden. Als jouw vraag er niet tussen staat, neem dan gerust even contact op.

Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen? 
Je kan bij MiniHobby betalen met iDeal, Bancontact en Creditcard. 

Met welke postdienst wordt mijn pakket bezorgd?
MiniHobby werkt samen met DHL om het pakket zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Je ontvangt van ons een mail zodra wij het pakket verzenden en van DHL ontvang je een mail wanneer zij weten hoe laat het pakket bij jou bezorgd zal worden.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor orders binnen Nederland en België onder €50 zijn de verzendkosten €5,95. Boven €50 zijn de verzendkosten gratis. Ophalen in onze winkel in Rotterdam is uiteraard altijd kosteloos.

Wat is de levertijd?

Als alles van jouw bestelling op voorraad is, dan doen we ons best om je pakket dezelfde werkdag nog te versturen. Meestal wordt je pakketje de volgende dag bij jou bezorgd. Echter wegens de Corona maatregelen kan het voorkomen dat je pakketje iets vertraagd is. Wanneer niet alles van jouw bestelling op voorraad is, dan zal je pakketje verzonden worden zodra alles binnen is.

In bestelling: Wij kunnen 1x per week een bestelling plaatsen bij Games Workshop. Dat doen wij iedere maandag en wij ontvangen binnen twee weken de levering waarna het zo snel mogelijk jouw kant op komt. Normaal gesproken is de levertijd uiterlijk 14 werkdagen voor producten die wij moeten bestellen. Echter in deze tijden kan dat iets langer zijn. 

Op dit moment komt het door Corona helaas soms voor dat producten tijdelijk niet op voorraad zijn bij Games Workshop. Wij doen ons best om zo snel mogelijk jouw bestelling te voltooien. Soms kan dit wat langer duren, maar we doen ons best om je zo kort mogelijk te laten wachten. 

Wat als mijn pakket kwijtraakt?
Als er onverhoopt iets gebeurd met jouw pakket, neem dan contact met ons op. Wij zullen dan een onderzoek starten samen met DHL. Als je pakket niet meer gevonden wordt, dan versturen we je pakket opnieuw. 

Wat als een product uit mijn bestelling beschadigd is of ontbreekt?
Als er iets beschadigd is geraakt tijdens de verzending, of er ontbreekt iets uit het pakketje, neem dan contact met ons op en wij zullen een vervangend product opsturen.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Dat is uiteraard geen enkel probleem, als je (een deel) van je bestelling wilt annuleren kan je ons het beste een e-mail sturen. Als de bestelling nog niet verwerkt is kunnen we deze wijzigen, echter als deze al naar het magazijn is doorgestuurd voor verzending kan dat helaas niet meer. 

Het is helaas op dit moment niet mogelijk om iets toe te voegen aan een lopende bestellingen of om bestellingen/verzendingen samen te voegen. We werken uiteraard aan een oplossing, in de toekomst kan dit weer gewoon.  

Als je je bestelling wilt annuleren, dan kan je het pakket terugsturen naar ons, zodra wij het pakket in goede orde ontvangen hebben, dan zullen we je geld terugstorten. Meer informatie over retouren hier: Refund Policy.

Je hebt je succesvol aangemeld
Dit e-mail is al geregistreerd