Vraag & Antwoord

Hier kan je de meest gestelde vragen terugvinden. Als jouw vraag er niet tussen staat, neem dan gerust even contact op met ons, dit kan je doen via klantenservice@minihobby.nl.


Wat is de levertijd?
Als je bestelling geen pre-orders bevat, doen wij ons best om je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Op werkdagen is dit meestal dezelfde dag nog, als je voor 23.00 uur besteld. 

Mocht je bestelling na 3 werkdagen nog niet verstuurd zijn, neem dan contact met ons op, misschien is er ergens iets misgegaan, maar we helpen je graag om dit recht te zetten!  

Pre-orders mogen wij pas versturen na de releasedatum.   

Wat als mijn pakket kwijtraakt?
Als er onverhoopt iets gebeurd met jouw pakket, neem dan contact met ons op. Wij zullen dan een onderzoek starten bij PostNL. Als je pakket niet meer gevonden wordt, dan zoeken we samen naar een oplossing waarmee jij tevreden bent.  

Wat als een product uit mijn bestelling beschadigd is of ontbreekt?
Als er iets beschadigd is geraakt tijdens de verzending, of er ontbreekt iets uit het pakketje, neem dan contact met ons op en wij zullen samen naar een gepaste oplossing zoeken. 

 Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen? 
Je kan bij MiniHobby onder andere betalen met iDeal, Bancontact en Creditcard. 

Met welke postdienst wordt mijn pakket bezorgd?
MiniHobby werkt samen met PostNL om het pakket zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Je ontvangt van ons een mail zodra wij het pakket verzenden en van PostNL ontvang je een mail wanneer zij weten hoe laat het pakket bij jou bezorgd zal worden. Via deze mail kan je ook aangeven als je je pakket wilt ophalen bij een servicepunt of op een ander tijdstip wilt laten bezorgen.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor orders binnen Nederland en België onder €75 zijn de verzendkosten €6,95. Boven €75 zijn de verzendkosten gratis.

Let op: giftcards tellen niet mee voor de gratis verzending. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Dat is uiteraard geen enkel probleem, als je (een deel) van je bestelling wilt annuleren kan je ons het beste een e-mail sturen. Als de bestelling nog niet in verwerking is in ons magazijn kunnen we dat voor je doen, als je bestelling echter al in behandeling is in ons magazijn dan kan dat helaas niet meer. Let op dat als je een deel van je bestelling annuleert en je onder de gratis verzendkosten komt, er dan wel verzendkosten gerekend zullen worden. 

Het is helaas niet mogelijk om producten toe te voegen aan bestellingen of om producten om te wisselen. 

Als je je bestelling wilt annuleren, dan kan je je bestelling (of een deel ervan) naar ons terugsturen, binnen 14 dagen na ontvangst. Je retour kan je hier aanmelden. 
Zodra wij het pakket in goede orde ontvangen hebben, dan zullen we je geld binnen 14 dagen na ontvangst terugstorten.

Je kan je pakket terugsturen naar:
MiniHobby
Radarstraat 10C
2901AV Capelle aan den Ijssel

Meer informatie over retouren hier: Refund Policy.

 

Openingstijden winkel

De winkel is normaal gesproken geopend van dinsdag t/m donderdag van 11.00 tot 18.00, vrijdag van 11.00 tot 21.00 en op zaterdag van 11.00 tot 18.00. 
Check voor de zekerheid ook altijd onze meest actuele openingstijden op Google voordat je naar ons afreist. 

 

© 2024 MiniHobby, Powered by Shopify

    • American Express
    • Apple Pay
    • Google Pay
    • iDEAL
    • Maestro
    • Mastercard
    • Union Pay
    • Visa

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Heb je nog geen account?
    Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.